Odstąpienie od umowy

Zwroty i reklamacje

Możesz zrezygnować z towaru zakupionego w sklepie internetowym WallDecor.pl bez podania przyczyny w terminie 14 dni od daty odebrania przesyłki z towarem.

Masz dwie opcje zwrotu. Wybierz metodę, która jest dla Ciebie najwygodniejsza.

Zwrot w sklepie stacjonarnym WallDecor:

  1. Wybierz sklep, w którym chcesz dokonać zwrotu. Adresy sklepów znajdziesz TU
  2. Udaj się do sklepu wraz z towarem i dowodem zakupu (e-fakturę wysłaliśmy do Ciebie drogą mailową). Na miejscu dopełnisz wszystkich formalności.

Zwrot drogą wysyłkową:

1. Przygotuj pisemne oświadczenie o odstąpieniu od umowy sprzedaży. Wzór formularza możesz pobrać z poniższego linka.

Formularz odstąpienia od umowy

2. Towar wraz z dowodem zakupu (np. paragonem fiskalnym lub fakturą) odeślij na podany poniżej adres. Jeżeli nie przesłałeś wcześniej oświadczenia o odstąpieniu od umowy sprzedaży, dołącz go do zwracanego towaru. Ponosisz bezpośrednie koszty odstąpienia od umowy (koszt odesłania towaru).
3. Zwrotu płatności dokonamy przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały użyte w pierwotnej transakcji. Jeżeli chcesz otrzymać zwrot na rachunek bankowy, prosimy o wskazanie numeru rachunku, na który wykonamy przelew.
4. Zwrotu wpłaty dokonamy niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia odstąpienia od umowy sprzedaży.



Jeżeli jesteś konsumentem to zgodnie z ustawą z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz. U. z 2014 r. poz. 827) możesz odstąpić od umowy bez podania jakiejkolwiek przyczyny w terminie 14 dni od dnia wejścia w posiadanie towaru. Pamiętaj, że ponosisz odpowiedzialność za zmniejszenie wartości towaru będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania towaru.

Koszty odesłania reklamowanego produktu pokrywa klient.

Adres do wysyłki zwracanych produktów:
WallDecor
ul. Puławska 176/178
02-260 Warszawa
Z dopiskiem: ZWROT

Czego nie możesz zwrócić?

Nie przyjmujemy zwrotów produktów na specjalne zamówienie lub personalizowanych takich jak: 
- fototapety drukowane na indywidualny wymiar ściany 
- tapety produkowane pod indywidualne zamówienie klienta

Reklamacje

Uprawnienia reklamacyjne konsumentów w przypadku produktów kupionych po 1 stycznia 2023

Na wszystkie produkty zakupione przez Ciebie w sklepie WallDecor.pl przysługują Ci uprawnienia z tytułu odpowiedzialności sprzedawcy za niezgodność produktu z zawartą umową sprzedaży w zakresie określonym w Ustawie o prawach konsumenta.

Odpowiedzialność sprzedawcy dotyczy niezgodności produktu z umową sprzedaży istniejącą w chwili dostarczenia produktu i ujawnioną w ciągu dwóch lat od tej chwili.
Masz dwie możliwości złożenia reklamacji.

W sklepie stacjonarnym WallDecor:

1. Wybierz sklep, w którym chcesz zareklamować produkt. Adresy sklepów znajdziesz TU
2. Zabierz ze sobą produkt, który chcesz reklamować i dowód zakupu.

Drogą wysyłkową:

1. Przygotuj pisemne zgłoszenie reklamacji. 
2. Wyślij reklamowany produkt razem z formularzem na podany poniżej adres.
3. Ustosunkujemy się do Twojej reklamacji nie później niż w ciągu 14 dni od dnia jej zgłoszenia.
4. W ramach reklamacji klient może zgłaszać następujące żądania: wymiana towaru na nowy oraz naprawa towaru. W zakresie określonym Ustawą o prawach konsumenta klientowi przysługiwać może również żądanie obniżenia ceny towaru oraz odstąpienie od umowy.

Pamiętaj!
  • by rozpoznać zgłoszenie reklamacyjne potrzebujemy poznać opis zauważonej wady, żądanie przewidziane w ramach rękojmi oraz Twoje dane
  • Koszty odesłania reklamowanego towaru pokrywa Klient. Sklep nie przyjmuje przesyłek odsyłanych za pobraniem.
  • W przypadku uznanej reklamacji zwrócimy koszty odesłania towaru do reklamacji.
  • Pamiętaj! Koszty odesłania reklamowanego produktu pokrywa klient.

Adres do wysyłki reklamowanych produktów:

WallDecor
ul. Puławska 176/178
02-670 Warszawa
Z dopiskiem: REKLAMACJA
pixel