Odstąpienie od umowy
Zwroty i reklamacje
Możesz zrezygnować z towaru zakupionego w sklepie internetowym WallDecor.pl bez podania przyczyny w terminie 14 dni od daty odebrania przesyłki z towarem. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem.
Masz dwie opcje zwrotu. Wybierz metodę, która jest dla Ciebie najwygodniejsza.
Zwrot w sklepie stacjonarnym WallDecor:
- Wybierz sklep, w którym chcesz dokonać zwrotu. Adresy sklepów znajdziesz tutaj
- Zabierz towar oraz dowód zakupu (e-fakturę przesłaliśmy Ci na e-mail). Na miejscu dopełnisz wszystkich formalności.
Zwrot drogą wysyłkową:
1. Przygotuj pisemne oświadczenie o odstąpieniu od umowy sprzedaży. Wzór formularza możesz pobrać z poniższego linka.
Formularz odstąpienia od umowy
2. Odeślij towar wraz z dowodem zakupu na adres:
WallDecor
ul. Puławska 176/178
02-670 Warszawa
Z dopiskiem: ZWROT
3. Koszty odesłania towaru ponosi Klient.
4. Zwrotu płatności dokonamy przy użyciu takich samych metod płatności, jakie zostały użyte przy zakupie. W przypadku przelewu prosimy o wskazanie numeru konta.
5. Zwrot należności nastąpi nie później niż w ciągu 14 dni od dnia odstąpienia od umowy.
Pamiętaj!
Towar powinien być nieużywany, kompletny i — jeżeli to możliwe — w oryginalnym opakowaniu, które zapewni jego bezpieczny transport.
Produkty niepodlegające zwrotowi:
- Fototapety drukowane na wymiar
- Tapety produkowane na indywidualne zamówienie,
- Tapety sprzedawane na metry, cięte pod zamówienie klienta
- Tkaniny cięte na metry
- Dywany wykonywane pod wymiar lub specyfikację klienta
- Farby barwione na kolor
- Tynki i farby dekoracyjne barwione na kolor
Czego nie możesz zwrócić?
Nie przyjmujemy zwrotów produktów na specjalne zamówienie lub personalizowanych takich jak np.:
- fototapety drukowane na indywidualny wymiar ściany
- tapety produkowane pod indywidualne zamówienie klienta
- farby barwione pod kolor
- tynki i farby dekoracyjne barwione pod kolor
Reklamacje
Na wszystkie produkty zakupione w WallDecor.pl przysługują Ci uprawnienia z tytułu niezgodności towaru z umową zgodnie z ustawą o prawach konsumenta.
Reklamację możesz złożyć na dwa sposoby:
W sklepie stacjonarnym WallDecor:
1. Wybierz sklep, w którym chcesz zareklamować produkt. Adresy sklepów znajdziesz tutaj
2. Dostarcz produkt i dowód zakupu.
Drogą wysyłkową:
1. Przygotuj pisemne zgłoszenie reklamacyjne, zawierające opis wady, żądanie i Twoje dane kontaktowe.
2. Wyślij produkt na adres:
WallDecor
ul. Puławska 176/178
02-670 Warszawa
Z dopiskiem: REKLAMACJA
3. Ustosunkujemy się do Twojej reklamacji w terminie do 14 dni.
4. Możliwe żądania w ramach reklamacji:
- Wymiana na nowy produkt
- Naprawa produktu
- Obniżenie ceny
- Odstąpienie od umowy (w określonych przypadkach)
Ważne!
- Koszty odesłania reklamowanego produktu pokrywa Klient.
- W przypadku uznanej reklamacji zwrócimy te koszty Klientowi.
- Nie przyjmujemy przesyłek wysłanych za pobraniem.