Odstąpienie od umowy

Zwroty i reklamacje

Możesz zrezygnować z towaru zakupionego w sklepie internetowym WallDecor.pl bez podania przyczyny w terminie 14 dni od daty odebrania przesyłki z towarem. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem.

Masz dwie opcje zwrotu. Wybierz metodę, która jest dla Ciebie najwygodniejsza.

Zwrot w sklepie stacjonarnym WallDecor:

  1. Wybierz sklep, w którym chcesz dokonać zwrotu. Adresy sklepów znajdziesz tutaj
  2. Zabierz towar oraz dowód zakupu (e-fakturę przesłaliśmy Ci na e-mail). Na miejscu dopełnisz wszystkich formalności.

Zwrot drogą wysyłkową:

1. Przygotuj pisemne oświadczenie o odstąpieniu od umowy sprzedaży. Wzór formularza możesz pobrać z poniższego linka.

Formularz odstąpienia od umowy

2. Odeślij towar wraz z dowodem zakupu na adres:

WallDecor
ul. Puławska 176/178
02-670 Warszawa
Z dopiskiem: ZWROT

3. Koszty odesłania towaru ponosi Klient.
4. Zwrotu płatności dokonamy przy użyciu takich samych metod płatności, jakie zostały użyte przy zakupie. W przypadku przelewu prosimy o wskazanie numeru konta.
5. Zwrot należności nastąpi nie później niż w ciągu 14 dni od dnia odstąpienia od umowy.

Pamiętaj!

Towar powinien być nieużywany, kompletny i — jeżeli to możliwe — w oryginalnym opakowaniu, które zapewni jego bezpieczny transport.

Produkty niepodlegające zwrotowi:

  • Fototapety drukowane na wymiar
  • Tapety produkowane na indywidualne zamówienie,
  • Tapety sprzedawane na metry, cięte pod zamówienie klienta
  • Tkaniny cięte na metry
  • Dywany wykonywane pod wymiar lub specyfikację klienta
  • Farby barwione na kolor
  • Tynki i farby dekoracyjne barwione na kolor


Czego nie możesz zwrócić?

Nie przyjmujemy zwrotów produktów na specjalne zamówienie lub personalizowanych takich jak np.: 
- fototapety drukowane na indywidualny wymiar ściany 
- tapety produkowane pod indywidualne zamówienie klienta
- farby barwione pod kolor
- tynki i farby dekoracyjne barwione pod kolor

Reklamacje

Na wszystkie produkty zakupione w WallDecor.pl przysługują Ci uprawnienia z tytułu niezgodności towaru z umową zgodnie z ustawą o prawach konsumenta.

Reklamację możesz złożyć na dwa sposoby:

W sklepie stacjonarnym WallDecor:

1. Wybierz sklep, w którym chcesz zareklamować produkt. Adresy sklepów znajdziesz tutaj
2. Dostarcz produkt i dowód zakupu.

Drogą wysyłkową:

1. Przygotuj pisemne zgłoszenie reklamacyjne, zawierające opis wady, żądanie i Twoje dane kontaktowe.
2. Wyślij produkt na adres:

WallDecor
ul. Puławska 176/178
02-670 Warszawa
Z dopiskiem: REKLAMACJA

3. Ustosunkujemy się do Twojej reklamacji w terminie do 14 dni.
4. Możliwe żądania w ramach reklamacji:

  • Wymiana na nowy produkt
  • Naprawa produktu
  • Obniżenie ceny
  • Odstąpienie od umowy (w określonych przypadkach)

Ważne!

  • Koszty odesłania reklamowanego produktu pokrywa Klient.
  • W przypadku uznanej reklamacji zwrócimy te koszty Klientowi.
  • Nie przyjmujemy przesyłek wysłanych za pobraniem.
Prawdziwe opinie klientów
5 / 5.0 10 opinii
pixel